2015/08/04

Erotyczna sesja z Katarzyną




Chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, do których zainspirował mnie konkurs fotograficzny Fotoerotica 2014. Katarzyna, jako moja wspaniała modelka, nie zawahała się, aby mi pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia, za co ogromnie jej dziękuję! Do tego wsparcie w postaci drugiej Kasi w makijażu i stylizacji, co zdecydowanie rozluźniło atmosferę i ułatwiło pracę. 
Ujęcia miały być delikatne i kobiece. Nie zależało mi, aby przedstawić całkowicie nagą modelkę, ale aby zaintrygować odbiorcę i pokazać przyjemną dla oka kobiecą atrakcyjność. Jestem naprawdę zadowolona z efektów (szczególnie, że była to dla mnie pierwsza taka sesja w plenerze) i już obmyślam wizję kolejnej sesji za rok! A jak Wasze wrażenia? ; )














Mały backstage z przygotowań



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz