2015/02/23

Konkurs fotograficzny "UAM moją uczelnią"

Jeszcze w październiku brałam udział w V edycji konkursu fotograficznego "UAM moją uczelnią", organizowanego  przez Dział Promocji i Marketingu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z okazji Jubileuszowej Dekady UAM. Hasłem tegorocznej edycji konkursu było "Uniwersytet żywym organizmem". Zdecydowanie przyjemną niespodzianką było zdobycie przez moje zdjęcie wyróżnienia i znalezienie się go wśród dwunastu finałowych prac. 
Możliwości ukazania ruchu i zaangażowania studentów, szukałam w obiektach sportowych uczelni. W moim odczuciu możemy dzięki nim dostrzec, że studiowanie to nie tylko i wyłącznie nauka, ale i aktywne uprawianie sportów oraz wytrwałe rozwijanie swoich pasji.

Wyróżnione ujęcie
(trening sekcji pływackiej UAM)




Poniżej zamieszczam inne obrazy, które powstały podczas zdjęć do konkursu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz